Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Investigating the impact of customer stochasticity on firm price discrimination strategies using a new Bayesian mixture scale heterogeneity model

Tytuł:
Investigating the impact of customer stochasticity on firm price discrimination strategies using a new Bayesian mixture scale heterogeneity model
Autorzy:
Pancras, Joseph
Wang, Xia
Dey, Dipak K.
Źródło:
Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing. September 2016 27(3):537-552
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies