Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Understanding customer regional differences from online opinions: a hierarchical Bayesian approach

Tytuł:
Understanding customer regional differences from online opinions: a hierarchical Bayesian approach
Autorzy:
Chen, Kejia
Jin, JianAff2, IDs10660020094205_cor2
Zhao, Zheng
Ji, Ping
Źródło:
Electronic Commerce Research. 22(2):377-403
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies