Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Publisher Correction: A computational reward learning account of social media engagement

Tytuł:
Publisher Correction: A computational reward learning account of social media engagement
Autorzy:
Lindström, Björn
Bellander, Martin
Schultner, David T.
Chang, Allen
Tobler, Philippe N.
Amodio, David M.Aff1, Aff5
Źródło:
Nature Communications. 12(1)
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies