Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Does Training Modality Predict Fidelity of an Evidence-based Intervention Delivered in Schools?

Tytuł:
Does Training Modality Predict Fidelity of an Evidence-based Intervention Delivered in Schools?
Autorzy:
Combs, Katie Massey
Drewelow, Karen M.
Habesland, Marian Silje
Lain, Marion Amanda
Buckley, Pamela R.
Źródło:
Prevention Science: Official Journal of the Society for Prevention Research. 22(7):928-938
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies