Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The effect of a no-pain, no-gain lay theory on product efficacy perceptions

Tytuł:
The effect of a no-pain, no-gain lay theory on product efficacy perceptions
Autorzy:
Kramer, Thomas
Irmak, Caglar
Block, Lauren G.
Ilyuk, Veronika
Źródło:
Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing. September 2012 23(3):517-529
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies