Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How to improve consumers’ understanding of online legal information: insights from a behavioral experiment

Tytuł:
How to improve consumers’ understanding of online legal information: insights from a behavioral experiment
Autorzy:
Wulf, Alexander J.Aff1, IDs10657022097554_cor1
Seizov, Ognyan
Źródło:
European Journal of Law and Economics. 56(3):559-584
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies