Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preservice teachers’ use of mathematics tasks in relation to their experiences with, goals for, and beliefs about English learners

Tytuł:
Preservice teachers’ use of mathematics tasks in relation to their experiences with, goals for, and beliefs about English learners
Autorzy:
de Araujo, Zandra
Smith, Erin
I, Ji Yeong
Źródło:
ZDM – Mathematics Education. 53(2):419-433
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies