Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Behavioral models of managerial decision-making

Tytuł:
Behavioral models of managerial decision-making
Autorzy:
Goldfarb, Avi
Ho, Teck-Hua
Amaldoss, Wilfred
Brown, Alexander L.
Chen, Yan
Cui, Tony Haitao
Galasso, Alberto
Hossain, Tanjim
Hsu, Ming
Lim, Noah
Xiao, Mo
Yang, Botao
Źródło:
Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing. June 2012 23(2):405-421
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies