Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

When cross-channel integration can benefit firm innovation and performance: the moderating role of e-commerce type

Tytuł:
When cross-channel integration can benefit firm innovation and performance: the moderating role of e-commerce type
Autorzy:
Pan, Weining
Li, Yang
Liu, Hefu
Zhang, Kai
Źródło:
Journal of Data, Information and Management. 2(4):309-322
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies