Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Enhancing e-platform business by customer service systems: a multi-methodological case study on Ali Wangwang instant message’s impacts on TaoBao

Tytuł:
Enhancing e-platform business by customer service systems: a multi-methodological case study on Ali Wangwang instant message’s impacts on TaoBao
Autorzy:
Cai, Ya-Jun
Wang, Yingjia
Zhang, Juzhi
Źródło:
Annals of Operations Research. 291(1-2):59-81
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies