Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pygmalion in the genes? On the potentially negative impacts of polygenic scores for educational attainment

Tytuł:
Pygmalion in the genes? On the potentially negative impacts of polygenic scores for educational attainment
Autorzy:
Matthews, Lucas J.
Lebowitz, Matthew S.
Ottman, RuthAff1, Aff2, Aff3
Appelbaum, Paul S.
Źródło:
Social Psychology of Education: An International Journal. 24(3):789-808
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies