Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using tripartite group area as a measure of social interactions in pre-school children: A pilot study

Tytuł:
Using tripartite group area as a measure of social interactions in pre-school children: A pilot study
Autorzy:
Tsukamoto, MasashiAff1, Aff2, IDs12144021016711_cor1
Tsuji, AiriAff3, Aff4, IDs12144021016711_cor2
Sekine, SatoruAff5, Aff6
Omori, Takahide
Suzuki, Kenji
Yamamoto, Junichi
Źródło:
Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 42(5):4155-4168
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies