Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Professional Development Targeting Classroom Management and Behavioral Support Skills in Early Childhood Settings: A Systematic Review

Tytuł:
Professional Development Targeting Classroom Management and Behavioral Support Skills in Early Childhood Settings: A Systematic Review
Autorzy:
Obee, Averill F.Aff1, IDs1231002209562x_cor1
Hart, Katie C.
Fabiano, Gregory A.
Źródło:
School Mental Health: A Multidisciplinary Research and Practice Journal. 15(2):339-369
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies