Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Failing at Remediation? College Remedial Coursetaking, Failure and Long-Term Student Outcomes

Tytuł:
Failing at Remediation? College Remedial Coursetaking, Failure and Long-Term Student Outcomes
Autorzy:
Sanabria, Tanya
Penner, Andrew
Domina, Thurston
Źródło:
Research in Higher Education. 61(4):459-484
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies