Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Language skills, and not executive functions, predict the development of reading comprehension of early readers: evidence from an orthographically transparent language

Tytuł:
Language skills, and not executive functions, predict the development of reading comprehension of early readers: evidence from an orthographically transparent language
Autorzy:
Dolean, Dacian Dorin
Lervåg, Arne
Visu-Petra, Laura
Melby-Lervåg, Monica
Źródło:
Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. 34(6):1491-1512
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies