Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Syllable-first rather than letter-first to improve phonemic awareness

Tytuł:
Syllable-first rather than letter-first to improve phonemic awareness
Autorzy:
Vazeux, MariaAff1, Aff2
Doignon-Camus, NadègeAff1, Aff2
Bosse, Marie-Line
Mahé, Gwendoline
Guo, Teng
Zagar, Daniel
Źródło:
Scientific Reports. 10(1)
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies