Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluating the Effects of Instructional Prompts and Strategic Incremental Rehearsal on the Letter Identification Mastery of Two Typically Developing Kindergarteners

Tytuł:
Evaluating the Effects of Instructional Prompts and Strategic Incremental Rehearsal on the Letter Identification Mastery of Two Typically Developing Kindergarteners
Autorzy:
Hathaway, Kristin L.
Schieltz, Kelly M.
Detrick, Jessica
Źródło:
Behavior Analysis in Practice. 14(1):20-35
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies