Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Salesperson cooperation: The influence of relational, task, organizational, and personal factors

Tytuł:
Salesperson cooperation: The influence of relational, task, organizational, and personal factors
Autorzy:
Yilmaz, Cengiz
Hunt, Shelby D.
Źródło:
Journal of the Academy of Marketing Science: Official Publication of the Academy of Marketing Science. 29(4):335-357
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies