Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

IQ and Academic Achievement in Children with ADHD: the Differential Effects of Specific Cognitive Functions

Tytuł:
IQ and Academic Achievement in Children with ADHD: the Differential Effects of Specific Cognitive Functions
Autorzy:
Calub, Catrina A.
Rapport, Mark D.
Friedman, Lauren M.
Eckrich, Samuel J.
Źródło:
Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment. 41(4):639-651
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies