Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Effect of Robot Tutor’s Feedback Valence and Attributional Style on Learners

Tytuł:
Effect of Robot Tutor’s Feedback Valence and Attributional Style on Learners
Autorzy:
Lei, Xin
Rau, Pei-Luen Patrick
Źródło:
International Journal of Social Robotics. 13(7):1579-1597
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies