Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

To guide or to follow? Teaching visual problem solving at the workplace

Tytuł:
To guide or to follow? Teaching visual problem solving at the workplace
Autorzy:
Jaarsma, Thomas
Boshuizen, Henny P. A.
Jarodzka, Halszka
van Merriënboer, Jeroen J. G.Aff2, Aff3
Źródło:
Advances in Health Sciences Education: Theory and Practice. 23(5):961-976
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies