Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Soliciting, vetting, monitoring, and evaluating: A study of state education agencies’ use of external providers for school improvement efforts

Tytuł:
Soliciting, vetting, monitoring, and evaluating: A study of state education agencies’ use of external providers for school improvement efforts
Autorzy:
VanGronigen, Bryan A.Aff1, IDs10833020094031_cor1
Meyers, Coby V.
Scott, Caitlin
Fantz, Traci
Dunn, Lenay D.
Źródło:
Journal of Educational Change. 23(1):1-32
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies