Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Believing and Achieving: Gendered Pathways Toward Upward Educational Mobility in the United States

Tytuł :
Believing and Achieving: Gendered Pathways Toward Upward Educational Mobility in the United States
Autorzy :
Lee, MarkAff1, IDs10964020012635_cor1
Mortimer, Jeylan T.
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Youth and Adolescence: A Multidisciplinary Research Publication. :1-14
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies