Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Face–name learning in older adults: a benefit of hyper-binding

Tytuł :
Face–name learning in older adults: a benefit of hyper-binding
Autorzy :
Weeks, Jennifer C.
Biss, Renée K.
Murphy, Kelly J.
Hasher, Lynn
Pokaż więcej
Źródło :
Psychonomic Bulletin & Review. October 2016 23(5):1559-1565
Czasopismo naukowe

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies