Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Classroom environment and perceived sleep disturbance in adolescents: Test of the mediating and moderating roles of perfectionism

Tytuł:
Classroom environment and perceived sleep disturbance in adolescents: Test of the mediating and moderating roles of perfectionism
Autorzy:
Xie, Shan-Shan
Lian, Kun-Yu
Lin, Rong-Mao
Źródło:
Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. 39(5):1732-1739
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies