Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

An Evaluation of Project Information Packages (PIPs) as Used for the Diffusion of Bilingual Projects. Volume II: Technical Discussion and Appendices.

Tytuł :
An Evaluation of Project Information Packages (PIPs) as Used for the Diffusion of Bilingual Projects. Volume II: Technical Discussion and Appendices.
Autorzy :
Horst, D. P.; And Others; RMC Research Corp., Mountain View, CA.
Źródło :
552 pp.
Dostępność :
 
Recenzowane naukowo :
N/A
Data publikacji :
1980
Deskryptory :
Bilingual Education, Diffusion, Evaluation Methods, Summative Evaluation
Keyword :
Bilingual Programs, Project Information Packages
Sponsoring Agency :
Office of Education (DHEW), Washington, DC. Office of Evaluation and Dissemination.
Język :
English
Liczba stron :
552
Typ publikacji :
Reports - Evaluative
Data wpisu :
1981
Numer akcesji :
ED193954
Raport
This report describes an evaluation of Project Information Packages (PIPs), sets of manuals and other materials intended to help a school district adopt and implement an exemplary education project. Four PIPs were evaluated in a field test, each PIP describing a different bilingual project. It was concluded that the awareness materials produced few applications for PIPs. Field-test sites that received PIPs tended not to follow PIP guidelines closely, but to adapt them extensively, often with good justification. The bilingual programs at the sites were collectively successful, but the dissemination effort could not be judged a success. The present volume documents the methodology and results of the process and impact substudies and provides detailed discussions of conclusions and recommendations. Five appendices are attached: (1) site-by-site results of the process substudy, (2) site-by-site results of the impact substudy, (3) the complete conceptual framework used in the process evaluation substudy, (4) a comparative analysis of the contents of the four bilingual PIPs, and (5) a summary of the major mid-study inputs from the study advisory panel. (Author)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies