Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Approaches to Technology in Biology and Chemistry Classes: An Alternative Perspective.

Tytuł:
Approaches to Technology in Biology and Chemistry Classes: An Alternative Perspective.
Autorzy:
Jervis, Charles K.
Deskryptory:
Biology
Chemistry
Educational Philosophy
High Schools
Inquiry
Multimedia Instruction
Science and Society
Science Experiments
Science Process Skills
Teaching Methods
Technology Education
Język:
English
Recenzowane naukowo:
N
Page Count:
28
Data publikacji:
2000
Typ dokumentu:
Opinion Papers
Speeches/Meeting Papers
Uwagi:
Paper presented at the Annual Meeting of the Institute for Connecting Science Research to the Classroom, "TILT 2000: Observation through Participation" (Roanoke, VA, February 28-29, 2000).
Kod czasopisma:
RIESEP2000
Data wpisu:
2000
Numer akcesji:
ED439906
Opinia redakcyjna
This paper argues for extending the definition of "technology" in education to include much more than just computers, and for recognizing the dangers of using technology for its entertainment purposes. Two conceptions of the proper use of technology in science classrooms are offered: (1) technology as tool; and (2) technology as topic. Specific examples of the use of technology as a tool and as a topic in high school biology and chemistry classrooms are presented. (Contains 51 references.) (WRM)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies