Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of a Multi-School Pilot Project Designed to Close Achievement Gaps

Tytuł:
Evaluation of a Multi-School Pilot Project Designed to Close Achievement Gaps
Autorzy:
Hughes, Georgia K.
Cowley, Kimberly S.
Copley, Lisa D.
AEL, Inc., Charleston, WV.
Deskryptory:
Teaching Methods
Student Behavior
Instructional Materials
Pilot Projects
African American Students
Program Evaluation
Academic Achievement
Culturally Relevant Education
Język:
English
Źródło:
Appalachia Educational Laboratory at Edvantia (NJ1). 2005.
Dostępność:
Appalachia Educational Laboratory at Edvantia, P.O. Box 1348, Charleston, WV 25325-1348. Tel: 800-624-9120 (Toll Free); Tel: 304-347-0400; Fax: 304-347-0487; e-mail: ; Web site: http://www.edvantia.org.
Recenzowane naukowo:
N
Page Count:
64
Data publikacji:
2005
Sponsoring Agency:
Institute of Education Sciences (ED), Washington, DC.
Typ dokumentu:
Reports - Research
Speeches/Meeting Papers
Abstractor:
ERIC
Liczba referencji:
12
Data wpisu:
2005
Numer akcesji:
ED489130
Raport
The purpose of this project was to study instructional practices useful in improving the academic achievement of all students, particularly African American students. AEL staff believed that the approach of working closely with school and district personnel to provide professional development and exemplary culturally responsive instructional materials in selected Kanawha County schools would yield differentiated teacher and student classroom behaviors. Further, AEL believed that this approach would build the schools capacity to continue improvement efforts aimed at raising the academic achievement of African American and other students. Thus, the research aimed to examine the impact of different levels of the intervention on teacher and student behaviors. (Contains 22 tables and 2 figures.) [This document was produced by the Appalachia Educational Laboratory at Edvantia, formerly the Appalachian Educational Laboratory (AEL, Inc.). It was presented at the 2005 National Evaluation Institute July 7-9, 2005, Memphis, TN.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies