Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Literacy Teacher Preparation. Research Advisory

Tytuł:
Literacy Teacher Preparation. Research Advisory
Autorzy:
National Council of Teachers of English
Deskryptory:
Literacy Education
Teacher Education
English Teachers
Teacher Education Programs
Teacher Competencies
Knowledge Base for Teaching
Student Diversity
Cultural Differences
Mentors
Preservice Teacher Education
Field Experience Programs
Parent Teacher Cooperation
Faculty Development
Social Justice
Communities of Practice
Evaluation
College Admission
Progress Monitoring
Benchmarking
Język:
English
Źródło:
National Council of Teachers of English. 2017.
Dostępność:
National Council of Teachers of English. 1111 West Kenyon Road, Urbana, IL 61801-1096. Tel: 877-369-6283; Tel: 217-328-3870; Web site: http://www.ncte.org
Recenzowane naukowo:
N
Page Count:
19
Data publikacji:
2017
Typ dokumentu:
Reports - Descriptive
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
Abstractor:
ERIC
Liczba referencji:
23
Data wpisu:
2018
Dostęp URL:
http://www.ncte.org/library/NCTEFiles/Resources/PolicyResearch/9422_ILA-NCTE_Teacher_Prep_Advisory_FINAL.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
ED590454
Raport
Concerned in particular about the misconceptions regarding literacy teacher preparation and recognizing the importance of educating teachers entering the profession, the International Literacy Association (ILA) and the National Council of Teachers of English (NCTE) brought together a task force charged to review and analyze the research on teacher preparation for literacy instruction. This effort arose from frustration and disappointment with frequently repeated mistaken claims about literacy teacher education. This report outlines the four critical quality indicators identified for prospective teachers' learning and new teachers' perfomance. [This report was created by the International Literacy Association and National Council of Teachers of English Task Force on Literacy Teacher Preparation: Victoria J. Risko, Louann Reid, James Hoffman, Luke Rodesiler, Allison Skerrett, and William Teale with Melanie Shoffner.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies