Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

21st Century English Primary Teachers and Technology

Tytuł:
21st Century English Primary Teachers and Technology
Autorzy:
García Laborda, Jesús
Deskryptory:
Elementary School Teachers
Teaching Methods
Student Motivation
Foreign Countries
English (Second Language)
Second Language Learning
Second Language Instruction
Educational Technology
Technology Integration
Teacher Attitudes
Język:
English
Źródło:
Online Submission. 2017 32(2):1-7.
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
7
Data publikacji:
2017
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Descriptive
Education Level:
Elementary Education
ISSN:
2171-9098
Abstractor:
As Provided
Liczba referencji:
19
Data wpisu:
2019
Numer akcesji:
ED592660
Czasopismo naukowe
Being a teacher is much more that delivering contents in the classroom. It implies setting standard behaviors as well as showing ways to work. In one word, teachers are an example in the classroom. The implementation of their way to teach will be considered as good or bad teaching by their own students for many years. Likewise, the way they use technology in the classroom can trigger motivation and perceptions in their future students. That is why, teachers need to be conscious of what they do in the classroom and adopt technology principles to be applied in a near future. This paper addresses how teachers do that at Universidad de Alcalá (Madrid, Spain). The paper shows the main work done in class and considers the effect in the short and long run.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies