Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

New Rules: Policies to Strengthen and Scale the Game Changers

Tytuł:
New Rules: Policies to Strengthen and Scale the Game Changers
Autorzy:
Complete College America
Temat:
Higher Education
Educational Change
Graduation
College Credits
Time to Degree
Remedial Instruction
Academic Support Services
College Mathematics
Block Scheduling
Nontraditional Students
College Students
Course Selection (Students)
Academic Advising
Outcomes of Education
Educational Finance
Data Use
Community Colleges
Educational Policy
Język:
English
Źródło:
Complete College America. 2016.
Dostępność:
Complete College America. 1250 H Street NW Suite 850, Washington, DC 20005. Tel: 202-349-4148; e-mail: ; Web site: http://www.completecollege.org
Recenzowane naukowo:
N
Page Count:
32
Data publikacji:
2016
Intended Audience:
Policymakers
Typ dokumentu:
Guides - Non-Classroom
Abstractor:
ERIC
Data wpisu:
2019
Numer akcesji:
ED595082
Zasób elektroniczny
Higher education often operates under old rules -- rules that continue despite an increasingly diverse student population and improved understanding of human behavior and choice. Under these old rules, fewer than half of students graduate on time, if at all, and troubling equity gaps exist based on income, race, and ethnicity. It is time for new rules -- rules designed for big change, not marginal improvement. This resource will help policymakers: (1) Set the conditions for change using money and metrics to improve college outcomes; and (2) Scale and strengthen the Game Changer strategies with tools designed to help policymakers: Listen -- Understand the context, know the key facts, and ask the right questions; and Lead -- Enact model policies using the detailed policy language, talking points, expected questions, and other advice Complete College America (CCA) provides. Sections include: (1) Policy and Pitfalls; (2) Money and Metrics; (3) 15 to Finish; (4) Corequisite Remediation; (5) Math Pathways; (6) Structured Schedules; and (7) Guided Pathways to Success.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies