Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Learning in the Open: Integrating Language and Culture through Student Curation, Virtual Exchange, and OER

Tytuł:
Learning in the Open: Integrating Language and Culture through Student Curation, Virtual Exchange, and OER
Autorzy:
Mathieu, Lionel
Murphy-Judy, Kathryn (ORCID 0000-0002-6706-731X)
Godwin-Jones, Robert (ORCID 0000-0002-2377-3204)
Middlebrooks, Laura
Boykova, Natalia
Temat:
Open Educational Resources
Computer Mediated Communication
Student Role
College Faculty
Instructional Design
Authentic Learning
Shared Resources and Services
Textbooks
Native Language
Second Language Learning
Global Approach
Media Selection
International Educational Exchange
Spanish
Russian
Foreign Countries
Personal Autonomy
Intercultural Communication
Undergraduate Students
21st Century Skills
Język:
English
Źródło:
Research-publishing.net. 2019.
Dostępność:
Research-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: ; Web site: http://research-publishing.net
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
19
Data publikacji:
2019
Typ dokumentu:
Reports - Descriptive
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2019
Numer akcesji:
ED596836
Raport
To address waning enrollments in intermediate 202 language courses, faculty have developed a multiphasic project. In phase one, alongside instructional designers, they created an open, connected platform where 202 students curate -- search, select, and share -- authentic materials online. In phase two, upper-level students help triage and scaffold the best curations into online interactive modules. Phase three sets up live, virtual exchanges during which students discuss their curations with native speakers. In phase four, open e-textbooks, framed by communicative can-do statements, integrate curations, modules, virtual exchanges, and existing Open Educational Resources (OERs) into sustainable, relevant, and student driven learning materials. [For the complete volume, "New Case Studies of Openness in and beyond the Language Classroom," see ED596829.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies