Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Illinois Community College Board Fiscal Year 2019 Spring Enrollment

Tytuł :
Illinois Community College Board Fiscal Year 2019 Spring Enrollment
Autorzy :
Illinois Community College Board
Źródło :
Illinois Community College Board. 6 pp.
Dostępność :
Full Text from ERIC Available online: https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED598188">https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED598188
Illinois Community College Board. 401 East Capitol Avenue, Springfield, IL 62701-1711. Tel: 217-785-0123; Fax: 217-254-4981; e-mail: ; Web site: https://www.iccb.org/iccb/
Recenzowane naukowo :
N/A
Data publikacji :
2019
Deskryptory :
Community Colleges, Two Year College Students, Enrollment Rate, Enrollment Trends, Enrollment, Full Time Students, Online Courses, Tables (Data)
Abstractor :
ERIC
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Liczba stron :
6
Education Level :
Higher Education; Postsecondary Education; Two Year Colleges
Typ publikacji :
Numerical/Quantitative Data
Kod czasopisma :
JAN2020
Data wpisu :
2019
Numer akcesji :
ED598188
Community colleges report opening spring term enrollment figures to the Illinois Community College Board using a brief web based survey. These figures reflect student enrollments as of the end of registration for the Spring 2019 semester--usually the 10th day of the term. Overall, compared to the same term one year ago, statewide Spring 2019 headcount enrollments and full-time equivalent (FTE) enrollments both decreased. The Spring 2019 semester headcount was 283,008 compared to 289,611 last year (a headcount decrease of 6,603 or -2.3 percent). The latest FTE count was 154,717 compared with 160,396 a year ago (an FTE decrease of 5,679 or -3.5 percent). FTE figures reflect the total number of credit hours being taken by students divided by 15--the number of semester hours traditionally considered a full-time class load. Table 1 contains comparative statewide spring tenth-day enrollments for the last five years. Figure 1 on the next page illustrates a comparison of headcount and FTE trends from 2015-2019. Table 2 provides a comparison of fiscal year 2015 through fiscal year 2019 spring headcount enrollments for each community college. Table 3 contains a comparison of full-time equivalent (FTE) enrollments for the same five-year period. Table 4 provides fiscal year 2015 through fiscal year 2019 spring opening enrollments in internet-based courses at each community college.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies