Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How Can We Teach Students to Read, Write, and Think Like Historians? Addressing History Standard Three in Secondary Social Studies

Tytuł:
How Can We Teach Students to Read, Write, and Think Like Historians? Addressing History Standard Three in Secondary Social Studies
Autorzy:
Prueter, Elisabeth M.
Deskryptory:
History Instruction
Secondary Education
Social Studies
Historical Interpretation
State Standards
Academic Standards
Secondary School Teachers
Misconceptions
Educational Resources
Secondary School Curriculum
Język:
English
Źródło:
ProQuest LLC. 2018D.Ed. Dissertation, University of Delaware.
Dostępność:
ProQuest LLC. 789 East Eisenhower Parkway, P.O. Box 1346, Ann Arbor, MI 48106. Tel: 800-521-0600; Web site: http://www.proquest.com/en-US/products/dissertations/individuals.shtml
Recenzowane naukowo:
N
Page Count:
110
Data publikacji:
2018
Typ dokumentu:
Dissertations/Theses - Doctoral Dissertations
Education Level:
Secondary Education
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2019
Dostęp URL:
http://gateway.proquest.com/openurl?url_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&res_dat=xri:pqm&rft_dat=xri:pqdiss:13424526  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
ED600213
Dysertacja/Praca dyplomowa
The Delaware social studies standards articulate challenging goals for students. History Standard Three asks students to evaluate competing historical interpretations and determine the factors that lead to differing conclusions. This standard reflects the constructed and contested nature of the discipline of history. Historical interpretation can be difficult to teach and has been unevenly implemented. The goal of this project is to recommend ways to improve the teaching of History Standard Three in Delaware secondary social studies classes. Surveys and interviews revealed misconceptions that teachers have about the standard. A curriculum review suggested a lack of appropriate teaching resources. Recommendations include additions to the standards clarification document, suggestions for professional development, and practical modifications to existing curriculum. [The dissertation citations contained here are published with the permission of ProQuest LLC. Further reproduction is prohibited without permission. Copies of dissertations may be obtained by Telephone (800) 1-800-521-0600. Web page: http://www.proquest.com/en-US/products/dissertations/individuals.shtml.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies