Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

High School Longitudinal Study of 2009 (HSLS:09): A First Look at the Postsecondary Transcripts and Student Financial Aid Records of Fall 2009 Ninth-Graders. NCES 2020-003

Tytuł :
High School Longitudinal Study of 2009 (HSLS:09): A First Look at the Postsecondary Transcripts and Student Financial Aid Records of Fall 2009 Ninth-Graders. NCES 2020-003
Autorzy :
Chen, Xianglei; Duprey, Michael A.; Ritchie, Nichole Smith; Caves, Lesa R.; Pratt, Daniel J.; Wilson, David H.; Brown, Frederick S.; Leu, Katherine; National Center for Education Statistics (ED); RTI International
Źródło :
National Center for Education Statistics. 60 pp.
Dostępność :
National Center for Education Statistics. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://nces.ed.gov/
Recenzowane naukowo :
Y
Data publikacji :
2020
Deskryptory :
Longitudinal Studies, High School Students, Academic Records, Student Financial Aid, Grade 9, National Surveys, Graduation, Postsecondary Education, STEM Education, Federal Aid, Grants, Remedial Instruction, Grade Point Average, Dual Enrollment, Tuition, Student Characteristics, Institutional Characteristics, Academic Education
Abstractor :
ERIC
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Contract Number :
EDIES14C0112
Liczba stron :
60
Education Level :
High Schools; Secondary Education; Grade 9; Junior High Schools; Middle Schools; Postsecondary Education
Typ publikacji :
Reports - Research; Numerical/Quantitative Data
IES Publication :
http://nces.ed.gov/pubsearch/pubsinfo.asp?pubid=2020003
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
ED602385
Raport
This First Look report presents selected findings from the Postsecondary Education Transcript Study and Student Financial Aid Records Collection (PETS-SR) of the High School Longitudinal Study of 2009 (HSLS:09). HSLS:09 follows a nationally representative sample of students who were ninth-graders in fall 2009 from high school into higher education and the workforce. Key research topics for HSLS:09 include secondary-to-postsecondary transition plans and the evolution of those plans; paths into and out of science, technology, engineering, and mathematics (STEM) studies and careers; and the relationships between students' educational and social experiences in high school and their plans for and experiences in postsecondary education, work, and life. The purpose of this report is to illustrate the range of information available in the PETS-SR data.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies