Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Getting On: Graduate Employment and Its Influence on UK Higher Education. HEPI Report 126

Tytuł:
Getting On: Graduate Employment and Its Influence on UK Higher Education. HEPI Report 126
Autorzy:
Hewitt, Rachel
Higher Education Policy Institute (HEPI) (United Kingdom)
Deskryptory:
Foreign Countries
College Graduates
Employment Potential
Education Work Relationship
Outcomes of Education
Employment Services
Employment Patterns
Salaries
Longitudinal Studies
Career Counseling
Occupational Aspiration
Policy
Success
College Role
Employer Attitudes
Język:
English
Źródło:
Higher Education Policy Institute. 2020.
Dostępność:
Higher Education Policy Institute. 99 Banbury Road, Oxford, OX26JX, UK. Tel: +44-1865-284450; Fax: +44-1865-284449; e-mail: ; Web site: http://www.hepi.ac.uk
Recenzowane naukowo:
N
Page Count:
56
Data publikacji:
2020
Typ dokumentu:
Reports - Research
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
ISBN:
978-1-908240-61-3
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2020
Dostęp URL:
https://www.hepi.ac.uk/wp-content/uploads/2020/03/Getting-on.pdf  Link otwiera się w nowym oknie
Numer akcesji:
ED603557
Raport
In recent years there has been an increased focus on students' transitions out of university and into the workplace. Policy changes have included the development of the Teaching Excellence Framework, the new "Graduate Outcomes" survey and the tracking of graduate salaries through the Longitudinal Educational Outcomes dataset. This report examines what has driven these changes, including the influence of policymakers, students and employers. The report includes analysis from a new survey of heads of careers services across the UK, which looks at the impact these changes have had on the way universities operate. The results show an increased demand on careers services from both students and senior management, with employability becoming increasingly embedded within university policy. [Foreword by Bob Gilworth.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies