Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Enabling Students to Articulate the Value of Language Skills in an Ever-Changing Work Environment

Tytuł:
Enabling Students to Articulate the Value of Language Skills in an Ever-Changing Work Environment
Autorzy:
Campbell, Caroline
Deskryptory:
Language Skills
Value Judgment
Work Environment
Foreign Countries
Expectation
Employer Attitudes
Undergraduate Students
Cultural Awareness
Employment Potential
Student Development
Student Attitudes
Student Characteristics
Job Skills
Reflection
Interpersonal Competence
Język:
English
Źródło:
Research-publishing.net. 2020.
Dostępność:
Research-publishing.net. La Grange des Noyes, 25110 Voillans, France. e-mail: ; Web site: http://research-publishing.net
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
8
Data publikacji:
2020
Typ dokumentu:
Speeches/Meeting Papers
Reports - Research
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2020
Numer akcesji:
ED604586
Konferencja
This paper shares some of the findings of an evaluative research project funded by the Leeds Institute of Teaching Excellence (Brown et al., 2018). The project explored the value of 'Broadening' as part of the Leeds Curriculum and the value of language learning in the context of Institution-Wide Language Provision (IWLP). The paper focuses on the data gathered from interviews with employers and presents the findings around employer expectations of graduates and their perceptions of the value of language skills and cultural awareness. It considers how to enable students to articulate the knowledge, skills, and experience gained during their undergraduate journey. It identifies the value of language skills beyond linguistic competence and maps this to employer expectations. It proposes an end-of-module reflective task for any language module to enable students to articulate their personal 'brand' based on their knowledge and social capital, thus evidencing the breadth of their employability. [For the complete volume, "Innovative Language Teaching and Learning at University: Treasuring Languages," see ED604577.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies