Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

How to Grow Teacher Wellbeing in Your Schools

Tytuł :
How to Grow Teacher Wellbeing in Your Schools
Autorzy :
Regional Educational Laboratory Pacific (ED); McREL International; National Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED)
Źródło :
Regional Educational Laboratory Pacific. 4 pp.
Dostępność :
Full Text from ERIC Available online: https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED604723">https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED604723
Regional Educational Laboratory Pacific. Available from: Institute of Education Sciences. 550 12th Street SW, Washington, DC 20202. Tel: 202-245-6940; Web site: https://ies.ed.gov/ncee/edlabs/regions/pacific/index.asp
Recenzowane naukowo :
Y
Data publikacji :
2020
Deskryptory :
Teaching Conditions, Well Being, Collegiality, Interpersonal Relationship, Self Efficacy, Stress Management, Classroom Techniques, Caring, Administrator Role, Principals, Evaluation Methods, Faculty Development, School Culture, Equal Opportunities (Jobs), Teacher Participation
Abstractor :
ERIC
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Contract Number :
EDIES17C0010
Liczba stron :
4
Typ publikacji :
Reports - Descriptive
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
ED604723
Raport
Teacher wellbeing is reflected in a positive attitude toward teaching that stems from supportive relationships with colleagues and students, the belief that one has the ability to teach effectively, and the feeling that one's personal and professional needs and expectations are met. This report looks at: (1) Why is teacher wellbeing important?; (2) How can you gain insights into teacher wellbeing?; (3) Tips for selecting and using tools to gain insight into teacher wellbeing; and (4) How can you support teacher wellbeing? [This infographic was created by REL Pacific in collaboration with the Cross-REL Working Group on Social and Emotional Learning and the Social and Behavioral Context for Academic Learning portfolio at the National Center for Education Research.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies