Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Entering the Skilled Technical Workforce after College. Research Brief. RTI Press Publication RB-0024-2004

Tytuł :
Entering the Skilled Technical Workforce after College. Research Brief. RTI Press Publication RB-0024-2004
Autorzy :
Chen, Xianglei; Rotermund, Susan; RTI International
Źródło :
RTI International. 8 pp.
Dostępność :
Full Text from ERIC Available online: https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED606009">https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED606009
RTI International. P.O. Box 12194, Research Triangle Park, NC 27709. Tel: 919-541-6000; e-mail: ; Web site: https://www.rti.org
Recenzowane naukowo :
Y
Data publikacji :
2020
ISSN :
2378-7929
Deskryptory :
Postsecondary Education, Undergraduate Students, STEM Education, Employment Level, Job Skills, Skilled Occupations, Gender Differences, Racial Differences, Ethnicity, Hispanic Americans, Low Income Groups, Parent Background, Educational Attainment, Salaries, Technical Occupations, Socioeconomic Status, Outcomes of Education, Majors (Students), Job Satisfaction, Academic Degrees, Educational Certificates, Fringe Benefits
Abstractor :
As Provided
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Liczba stron :
8
Education Level :
Postsecondary Education; Higher Education
Typ publikacji :
Reports - Research
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
ED606009
Raport
This research brief uses nationally representative data from the 2012/17 Beginning Postsecondary Students Longitudinal Study (BPS:12/17) to examine post-college transitions of US undergraduates into the skilled technical workforce (STW), defined here as workers in a collection of occupations that require significant levels of science, technology, engineering, and mathematics (STEM) knowledge but not necessarily a bachelor's degree for entry. Thus far, empirical research on the STW has been limited by a dearth of data; however, based on newly available data from BPS:12/17, the findings in this report indicate that STW employment provides workers with above-median salaries, more equitable wages, a variety of benefits, and clear career paths. STW jobs attract diverse populations, especially those from underrepresented groups (e.g., Hispanics, individuals from low-income backgrounds, and those whose parents do not have college education). US community colleges and sub-baccalaureate programs play a large role in developing the STW. [For the "2012/17 Beginning Postsecondary Students Longitudinal Study (BPS:12/17)," see ED606008.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies