Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Communication Concepts: A Method for Developing Speaking Centered Lessons for Foreign Language Classes

Tytuł :
Communication Concepts: A Method for Developing Speaking Centered Lessons for Foreign Language Classes
Autorzy :
Drakos, Joseph
Źródło :
Online Submission. 27 pp.
Dostępność :
Full Text from ERIC Available online: https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED607350">https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=ED607350
Recenzowane naukowo :
N/A
Data publikacji :
2020
Deskryptory :
Teaching Methods, Second Language Learning, Second Language Instruction, English (Second Language), Language Proficiency, Speech Communication, Oral Language, Communicative Competence (Languages), Lesson Plans, Curriculum Development, Vocabulary Development
Abstractor :
As Provided
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Liczba stron :
27
Intended Audience :
Teachers
Typ publikacji :
Reports - Descriptive
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
ED607350
Raport
Many of the foreign language teachers and professors I have encountered throughout my EFL teaching career say that speaking is the most difficult skill to teach in a foreign language class. Classes usually focus on teaching points (e.g. grammar or listening related lessons) that can satisfy larger classroom situations. Speaking requires adequate one to one time which makes it impossible for those teaching large classes to give adequate attention to each student. Furthermore, instructors must consider the overall linguistic ability of the class in order to avoid inactivity or unpleasant incidents. The communication concept approach is a simple, modifiable method for training large classes which may contain students of varied linguistic capabilities to use English. This method is explained in this paper as applied to EFL classes but can be applied to any language study.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies