Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Online Feedback and Student Perceptions

Tytuł :
Online Feedback and Student Perceptions
Autorzy :
Morgan, Vicky L.; Toledo, Cheri A.
Źródło :
Journal of Interactive Online Learning, v5 n3 p333-340 Win 2006. 8 pp.
Dostępność :
Not available from ERIC
University of Alabama. 152 Rose Administration, P.O. Box 870104, Tuscaloosa, AL 35487. Web site: http://www.ncolr.org/jiol
URL :
http://www.ncolr.org/jiol/issues/pdf/5.3.8.pdf
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
1541-4914
Deskryptory :
Online Courses, Feedback (Response), Student Attitudes, Management Systems, Handheld Devices, Handwriting, Computer Software, Computer Mediated Communication, Graduate Students, Likert Scales, College Faculty, Teacher Student Relationship, Teaching Methods
Abstractor :
As Provided
Liczba referencji :
20
Język :
English
Liczba stron :
8
Education Level :
Higher Education; Postsecondary Education
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Research; Tests/Questionnaires
Kod czasopisma :
JAN2020
Data wpisu :
2015
Numer akcesji :
EJ1066809
Czasopismo naukowe
This study focused on students' reactions to handwritten and typewritten electronic feedback. Students submitted work electronically as part of an online course for which Blackboard was the learning management system. The instructor used a TabletPC to provide handwritten feedback on student work and the review tool in MSWord to provide typewritten feedback. Results indicated students had more positive reactions to the handwritten feedback as opposed to the typewritten feedback.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies