Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Redesigning Design: Field Testing a Revised Design Rubric Based on iNACOL Quality Course Standards

Tytuł:
Redesigning Design: Field Testing a Revised Design Rubric Based on iNACOL Quality Course Standards
Autorzy:
Adelstein, David
Barbour, Michael K.
Deskryptory:
Instructional Design
Online Courses
National Standards
Elementary Secondary Education
Program Validation
Scoring Rubrics
Distance Education
Virtual Classrooms
Student Evaluation
Technology Integration
Course Evaluation
Interrater Reliability
Field Tests
Educational Quality
Likert Scales
Język:
English
Źródło:
International Journal of E-Learning & Distance Education. 2016 31(2).
Dostępność:
Canadian Network for Innovation in Education. 260 Dalhousie Street Suite 204, Ottawa, ON K1N 7E4, Canada. Tel: 613-241-0018; Fax: 613-241-0019; e-mail: ; Web site: http://www.ijede.ca/index.php/jde
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
31
Data publikacji:
2016
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
Education Level:
Elementary Secondary Education
ISSN:
2292-8588
Abstractor:
As Provided
Liczba referencji:
30
Data wpisu:
2017
Numer akcesji:
EJ1127066
Czasopismo naukowe
Designers have a limited selection of K-12 online course creation standards to choose from that are not blocked behind proprietary or pay walls. For numerous institutions and states, the use of the iNACOL "National Standards for Quality Online Courses" is becoming a widely used resource. This article presents the final phase in a three-part study to test the validity and reliability of the iNACOL standards specifically to online course design. Phase three was a field test of the revised rubric based on the iNACOL standards against current K-12 online courses. While the results show a strong exact match percentage, there is more work to be done with the revised rubric. [Note: The volume number (32) displayed on the PDF is incorrect. The correct volume number is v31.]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies