Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Tool Called Communicative Curve Applied for Evaluation of Similarities and Differences between Foreign Language Textbooks

Tytuł:
A Tool Called Communicative Curve Applied for Evaluation of Similarities and Differences between Foreign Language Textbooks
Autorzy:
Birova, Jana
Kralova, Zdena
Deskryptory:
Second Language Learning
Second Language Instruction
French
Secondary School Teachers
Language Teachers
Textbook Selection
Teaching Methods
Foreign Countries
Textbook Evaluation
Statistical Analysis
Content Analysis
Język:
English
Źródło:
European Journal of Contemporary Education. 2018 7(1):39-50.
Dostępność:
Academic Publishing House Researcher. 26-2 Konstitutcii, Office No. 6, 354000 Sochi, Russian Federation. Tel: +7-918-2019719; e-mail: ; Web site: http://ejournal1.com/en/index.html
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
12
Data publikacji:
2018
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
Education Level:
Secondary Education
ISSN:
2304-9650
Abstractor:
As Provided
Liczba referencji:
80
Data wpisu:
2018
Numer akcesji:
EJ1172946
Czasopismo naukowe
In the study, the following research questions are responded: Are there any conception differences within the textbook series? How might the conception influence teaching French? The current study presents the results with implications for teachers of French at secondary schools. It points out some significant markers such as the preference of textbook type activities and arguments for choosing the textbooks.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies