Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Current Practices in Online Counselor Education

Tytuł:
Current Practices in Online Counselor Education
Autorzy:
Snow, William H.
Lamar, Margaret R.
Hinkle, J. Scott
Speciale, Megan
Deskryptory:
Educational Trends
Educational Practices
Counselor Training
Online Courses
Distance Education
Accreditation (Institutions)
Academic Degrees
College Graduates
Class Size
Teacher Student Relationship
Interpersonal Communication
Computer Mediated Communication
Conventional Instruction
Integrated Learning Systems
Practicums
Internship Programs
Best Practices
College Students
Student Attitudes
Electronic Learning
Videoconferencing
Virtual Classrooms
Teaching Styles
Experiential Learning
Język:
English
Źródło:
Professional Counselor. 2018 8(2):131-145.
Dostępność:
National Board for Certified Counselors, Inc. and Affiliates. 3 Terrace Way, Greensboro, NC 27403. Tel: 336-547-0607; Fax: 336-547-0017; e-mail: ; Web site: http://tpcjournal.nbcc.org
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
15
Data publikacji:
2018
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
Education Level:
Higher Education
ISSN:
2164-3989
Abstractor:
As Provided
Liczba referencji:
35
Data wpisu:
2018
Numer akcesji:
EJ1193678
Czasopismo naukowe
The Council for Accreditation of Counseling & Related Educational Programs (CACREP) database of institutions revealed that as of March 2018 there were 36 CACREP-accredited institutions offering 64 online degree programs. As the number of online programs with CACREP accreditation continues to grow, there is an expanding body of research supporting best practices in digital remote instruction that refutes the ongoing perception that online or remote instruction is inherently inferior to residential programming. The purpose of this article is to explore the current literature, outline the features of current online programs and report the survey results of 31 online counselor educators describing their distance education experience to include the challenges they face and the methods they use to ensure student success.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies