Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Assessment at an Urban Community College: From Resistance to Discovery

Tytuł:
Assessment at an Urban Community College: From Resistance to Discovery
Autorzy:
LaManna, Richard
Deskryptory:
Community Colleges
Two Year College Students
Evaluation
College Faculty
School Personnel
Evaluation Methods
Educational Methods
Urban Schools
Język:
English
Źródło:
New Directions for Community Colleges. Sum 2019 (186):15-21.
Dostępność:
Wiley Periodicals, Inc. 350 Main Street, Malden, MA 02148. Tel: 800-835-6770; Tel: 781-388-8598; Fax: 781-388-8232; e-mail: ; Web site: http://www.wiley.com/WileyCDA
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
7
Data publikacji:
2019
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Descriptive
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
Two Year Colleges
DOI:
10.1002/cc.20350
ISSN:
0194-3081
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2019
Numer akcesji:
EJ1217716
Czasopismo naukowe
This chapter affirms the increasing value of outcomes assessment at one of many institutions where once it was mostly ignored, how the knowledge afforded by increased use of assessment functions as a precursor to change, and how the faculty and staff work of program and outcomes assessment--discussions, decisions, preparations, actions, revisions--helps maintain an evolving, dynamic approach to educating community college students.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies