Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ensuring Student Success: Using Formative Assessment as the Key to Communication and Compassion among Faculty, Students, and Staff

Tytuł:
Ensuring Student Success: Using Formative Assessment as the Key to Communication and Compassion among Faculty, Students, and Staff
Autorzy:
Akkaraju, Shylaja
Atamturktur, Seher
Broughton, Laura
Frazer, Tica
Deskryptory:
Community Colleges
Two Year College Students
Student Evaluation
Formative Evaluation
Faculty Development
Student Personnel Services
Academic Achievement
Język:
English
Źródło:
New Directions for Community Colleges. Sum 2019 (186):71-79.
Dostępność:
Wiley Periodicals, Inc. 350 Main Street, Malden, MA 02148. Tel: 800-835-6770; Tel: 781-388-8598; Fax: 781-388-8232; e-mail: ; Web site: http://www.wiley.com/WileyCDA
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
9
Data publikacji:
2019
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Descriptive
Education Level:
Higher Education
Postsecondary Education
Two Year Colleges
DOI:
10.1002/cc.20358
ISSN:
0194-3081
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2019
Numer akcesji:
EJ1217722
Czasopismo naukowe
This chapter illustrates the value of formative assessment as the key to better understand students who struggle with classroom learning. The authors present ways in which professional development, classroom assessment, and student services can come together with the common goal of building a community focused on the student learning experience and student success.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies