Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Cooperating Teachers: Willing Partners or Reluctant Participants?

Tytuł :
Cooperating Teachers: Willing Partners or Reluctant Participants?
Autorzy :
Parks, Melissa; Oslick, Mary Ellen; Tichenor, Mercedes
Źródło :
SRATE Journal, v29 n1 Win 2020. 10 pp.
Dostępność :
Full Text from ERIC Available online: https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=EJ1243763">https://eric.ed.gov/contentdelivery/servlet/ERICServlet?accno=EJ1243763
Southeastern Regional Association of Teacher Educators. Web site: http://www.srate.org/journal.html
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
1068-1752
Deskryptory :
Cooperating Teachers, Teacher Recruitment, Teacher Persistence, Recognition (Achievement), Field Experience Programs, Teacher Education Programs, Mentors
Abstractor :
As Provided
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Liczba stron :
10
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Descriptive
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
EJ1243763
Czasopismo naukowe
To grow and sustain field placement experiences, a group of elementary education university faculty members from a small private liberal arts university, examined strategies for teacher recruitment, retention, and recognition. Faculty members compiled and categorized data from cooperating teacher exit surveys, intern exit surveys, field observations, and consultations with cooperating teachers and our advisory board. Extrapolating scenarios and evidence from these categories, faculty brainstormed ways in which the partnership with existing schools, and the experiences for both the interns and their cooperating teacher could be strengthened. This work shares some of the challenges faced during this process as well as suggestions for making field experiences enjoyable, productive, and worthwhile for all involved.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies