Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Three Museums and a Construction Site: A Collaborative Self-Study of Learning from Teaching in Community-Based Settings

Tytuł :
Three Museums and a Construction Site: A Collaborative Self-Study of Learning from Teaching in Community-Based Settings
Autorzy :
Hamilton, Erica R.; Burns, Amy; Leonard, Alison E.; Taylor, Linda K.
Źródło :
Studying Teacher Education, v16 n1 p84-104 2020. 21 pp.
Dostępność :
Not available from ERIC
Routledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
URL :
http://dx.doi.org/10.1080/17425964.2019.1690986
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
1742-5964
Deskryptory :
Museums, Teacher Educators, Preservice Teacher Education, Field Experience Programs, Experiential Learning, Place Based Education, Preservice Teachers, Elementary Secondary Education, Cooperation, Program Effectiveness, Barriers
Abstractor :
As Provided
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Liczba stron :
21
Education Level :
Higher Education; Postsecondary Education; Elementary Secondary Education
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Research
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
EJ1246609
Czasopismo naukowe
This collaborative self-study centers on the experiences of four teacher educators facilitating preservice teacher learning in four separate community-based settings. Specifically, we examined the ways these community-based field experiences enhanced and challenged our work as teacher educators. We identified enhancements related to the settings, augmentation of preservice teacher learning, and collaboration with professionals in the field. The challenges we identified related to logistics working in community-based settings, including location, coordination with community professionals, and teaching in community-based settings. Findings across these settings and our four institutions compel us to advocate for teacher education programs to purposefully include community-based experiences as part of the preservice teachers' field experiences. Doing so can support and augment teacher educators' abilities to learn from teaching as well as challenge and extend preservice teachers' learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies