Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Shifting Teaching and Learning in Online Learning Spaces: An Investigation of a Faculty Online Teaching and Learning Initiative

Tytuł :
Shifting Teaching and Learning in Online Learning Spaces: An Investigation of a Faculty Online Teaching and Learning Initiative
Autorzy :
Richardson, Jayson W.; Lingat, John Eric M.; Hollis, Ericka; Pritchard, Mikah
Źródło :
Online Learning, v24 n1 p67-91 Mar 2020. 25 pp.
Dostępność :
Online Learning Consortium, Inc. P.O. Box 1238, Newburyport, MA 01950. Tel: 888-898-6209; Fax: 888-898-6209; e-mail: ; Web site: https://olj.onlinelearningconsortium.org/index.php/olj/index
Recenzowane naukowo :
Y
ISSN :
2472-5749
Deskryptory :
Electronic Learning, Web Based Instruction, College Faculty, Faculty Development, Blended Learning, Teacher Attitudes, Educational Innovation, Barriers, Online Courses, Adoption (Ideas)
Abstractor :
As Provided
Liczba referencji :
-1
Język :
English
Liczba stron :
25
Education Level :
Higher Education; Postsecondary Education
Typ publikacji :
Journal Articles; Reports - Research; Tests/Questionnaires
Kod czasopisma :
JAN2021
Data wpisu :
2020
Numer akcesji :
EJ1249283
Czasopismo naukowe
This article presents results from a study of a year-long, teaching and learning center-directed, professional development initiative that focused on both the technology and the pedagogical supports for online and blended course delivery at a research university. The purpose of this mixed methods study was two-fold. The first purpose was to investigate pedagogical changes that occurred as a result of the professional development that included a year-long faculty learning community by exploring influences on pedagogical changes. The second purpose was to understand the perceptions of the diffusion of innovations (DOI) characteristics that influenced the level of adoption of online/blended teaching by faculty participants. A survey was used to measure the perceived characters of innovation as defined in the theoretical framework. Following the survey, one-on-one interviews that were linked to the DOI theoretical framework were conducted to better understand those characteristics. The results presented herein focus on barriers, challenges, and successes of adopting e-learning pedagogy in these online and blended learning environments.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies