Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skype® International EFL Exchanges Revisited: Chi-Squared Results of Changes in Affective Variables

Tytuł:
Skype® International EFL Exchanges Revisited: Chi-Squared Results of Changes in Affective Variables
Autorzy:
Ockert, David
Deskryptory:
Videoconferencing
Elementary School Students
Student Attitudes
Rating Scales
Comparative Analysis
English (Second Language)
Second Language Learning
Second Language Instruction
Foreign Countries
Audio Equipment
Information Technology
Teaching Methods
Intervention
Goodness of Fit
Learning Motivation
Self Esteem
Communication (Thought Transfer)
Travel
Grade 5
Intercultural Communication
International Educational Exchange
Język:
English
Źródło:
Teaching English with Technology. Apr 2020 20(2):66-81.
Dostępność:
IATEFL Poland Computer Special Interest Group / University of Nicosia / Maria Curie-Sklodowska University. Ul. J. Sowinskiego 17, 20-041 Lublin, Poland. Web site: http://tewtjournal.org
Recenzowane naukowo:
Y
Page Count:
16
Data publikacji:
2020
Typ dokumentu:
Journal Articles
Reports - Research
Education Level:
Elementary Education
Grade 5
Intermediate Grades
Middle Schools
ISSN:
1642-1027
Abstractor:
As Provided
Data wpisu:
2020
Numer akcesji:
EJ1253182
Czasopismo naukowe
This article contains the results of a chi-squared analysis on the data set of a survey instrument completed by a class of Japanese elementary school students (n = 29) before and after a series of Skype® exchanges. The parametric results were reported previously (Ockert, 2015a). The instrument instructions requested students to rank six statements on a scale from 1 ("Completely Disagree") to 6 ("Completely Agree"). Comparing the chi-squared individual item results before and after the exchanges clearly shows the increases in the affective variables across the range of the scale numerical options. The implications for the use of voice over Internet protocol technologies in EFL contexts are discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies